מבחני תרגול לפי נושא

שלום לכל הגולשים והגולשות וברוכים הבאים אל "לשונימי", אתר ההכנה הטוב ביותר לבגרות בלשון.

אחרי שנה ראשונה של הרצה, ניסיונות ועשרות אלפי גולשים - אנחנו פותחים את השנה השנייה לפעילות האתר עם הרבה מאד שדרוגים צפויים, הרבה מאד שיפורים לתוכן הקיים באתר, ובאופן כללי אתר טוב יותר, שיעזור לכם להתכונן לבגרות בצורה פשוטה, כיפית ואיכותית יותר.

מה למדנו בשנה הראשונה של "לשונימי"?

בשנה הראשונה של האתר השקענו המון במבחנים האינטראקטיביים ופרסמנו מעל 200 מבחנים כאלה, כמעט בכל נושא מתוך הבגרות בלשון.

אבל לא הסתפקנו בפרסום המבחנים, אלא עקבנו מקרוב אחרי הפידבק של הגולשים, זיהינו את המבחנים שהגולשים אוהבים יותר ופחות - ולאורך השנה הכנסנו יותר מ-400 (!) שינויים קטנים בתוך המבחנים שבאתר - החל מתיקון שגיאות כתיב או תשובות לא נכונות, ועד לבנייה מחודשת של חלק מהמבחנים - הכל בהתאם לפידבק שקיבלנו מהגולשים באתר.

כיום האתר כבר לא משקף רק את החזון המקורי שלנו אלא מערב בתוכו גם את מה שהגולשים באתר רצו וביקשו - ואנחנו רואים עלייה מתמשכת בכמות המבקרים באתר ובכמות המבחנים שכל מבקר באתר מנסה לפתור.

בשנה הקרובה נמשיך לשפר את התוכן שקיים באתר ונוסיף עליו לא מעט...

התוספות והשדרוגים הצפויים בשנה הקרובה

עד היום לשונימי התבסס רק על מבחני תרגול אינטראקטיבים עם החומר לבגרות, ואזור שאלות ותשובות פתוח שבו גולשים יכולים לשאול כל שאלה. בשנה הקרובה צפויות מספר תוספות משמעותיות לאתר, שיהפכו אותו לכלי הרבה יותר חזק להכנה לבגרות בלשון:

שיעורי וידאו לקראת הבגרות

בקרוב נוסיף לאתר את כל שיעורי הוידאו שפרסמנו בערוץ היוטיוב של לשונימי, מעל 80 סרטונים!

כל הסרטונים יוצגו לצד מבחני תרגול בנושאים קשורים, ויאפשר לגולשים באתר ללמוד ואז לתרגל את החומר באותו מקום.

סיכומים כתובים להורדה

סיכומים כתובים של נושאים שונים לבגרות בלשון, אותם תוכלו גם לקרוא באתר וגם להוריד למחשב/טלפון שלכם. כל הסיכומים יכתבו ע"י נמרוד (נימי) רונן, יוצר האתר, ויהיו מותאים לחלוטין לבגרות בלשון במועדים הקרובים.

הרשמה עם Instagram ורשתות חברתיות נוספות

מעל מאות גולשים כבר מנצלים את האפשרות להירשם לאתר ולשמור תיעוד של כל המבחנים אותם עשו. כרגע ניתן להירשם ולהתחבר לאתר בלחיצה עם מספר רשתות חברתיות: פייסבוק, גוגל ו-VK, הרשת החברתית הרוסית.

בשנה הקרובה נוסיף תמיכה במספר רשתות חברתיות נוספות, ובראשן אינסטגרם, במטרה לאפשר לכמה שיותר גולשים/ות להירשם בצורה מהירה ונוחה, ולהשתמש ביכולות הנוספות שהאתר מאפשר לגולשים רשומים.

נשמח לקבל מכם כל פידבק, הצעה או רעיון שיכול להפוך את "לשונימי" לאתר טוב עוד יותר!

שלכם,

נמרוד ויורי רונן, יוצרי לשונימי

עוד מהבלוג שלנו