מבחני תרגול לפי נושא

מערכת החינוך עוברת למצב של למידה מהבית בתקופה זו, ואנחנו ערוכים לתת לכם את כל הפתרונות ללמידה מרחוק של מקצוע הלשון לכיתות הגבוהות.

אנחנו רואים בימים האחרונים עלייה גדולה בתנועה לאתר, שכוללת הרבה מבקרים שזו הפעם הראשונה שלהם ב"לשונימי" - ולכן נפרט במאמר זה את כל הפתרונות שתוכלו למצוא באתר ללמידה מרחוק ונפנה אליהם באופן מסודר.

מומלץ להשתמש באופציות החיפוש באתר - אנחנו משתמשים בחיפוש של גוגל שמוטמע באתר, וזו הדרך המהירה ביותר לחפש נושא ספציפי! לחצו כאן להגיע לעמוד החיפוש.

מעל 400 מבחני תרגול בכל הנושאים לבגרות בלשון

תוכלו למצוא באתר מאות מבחנים לתרגול מהבית בכל נושא מתוך הבגרות בלשון - החל ממבחנים ברמה קלה ועד למבחנים מורכבים וארוכים יותר - ואפילו סימולציות מלאות של הבגרות.

לחצו על כותרת הנושא ברשימה הבאה כדי להגיע לכל התרגולים באותו נושא:

סיכומים מהירים בכל הנושאים החשובים לבגרות

מחפשים ללמוד מהבית את כל החומר החשוב בנושא מסוים?

לאחרונה העלנו באתר אזור חדש עם סיכומים תמציתיים של כל הנושאים החשובים: סיכומים בהבנת הנקרא והבעה, שם המספר ומילות היחס, תחביר ומערכת הצורות. 

לחצו כאן לעמוד המרכז את כל הסיכומים.

מאות שיעורי וידאו בכל הנושאים לבגרות

אנחנו שמחים להציע באתר מעל 100 שיעורי וידאו מצולמים בנושאים שונים וספציפיים.

בערוץ היוטיוב שלנו (לחצו כאן) יש כבר מעל 200 סרטונים בנושאים שונים, ואנו ממליצים להשתמש גם בו כדי ללמוד את החומר שחשוב לכם.

לצפייה בסרטונים באתר לפי נושא, לחצו ברשימה הבאה על הנושא שאתם רוצים ללמוד:

יש לכם שאלה ספציפית? פרסמו באזור השאלות והתשובות באתר!

אנחנו שמחים לאפשר לכל הגולשים באתר לפרסם שאלות חופשיות בכל נושא שקשור לבגרות בלשון - נימי יענה על השאלות במהירות ויתן לכם את התשובה שאתם מחפשים. 

עד לרגע זה פורסמו באתר כבר מאות שאלות של גולשים שונים - כך שתוכלו גם לחפש בשאלות שכבר פורסמו ואולי תמצאו שם את התשובה שאתם מחפשים.

לרשימת השאלות והתשובות המלאה באתר לחצו כאן.

לפרסום שאלה חדשה לחצו כאן.

פתרונות מלאים של בחינות הבגרות משנים קודמות

אם אתם רוצים ללמוד באמצעות מעבר על בגרויות קודמות והפתרונות שלהם - תוכלו להוריד את הפתרונות המלאים לכל הבגרויות משנת 2017 ועד היום! לחצו כאן לרשימת הבגרויות המלאה להורדה.

שיעורים פרטיים עם נימי

רוצים עזרה אישית מנימי? בואו לתאם שיעור פרטי באמצעים דיגיטליים עם יוצר "לשונימי". לפרטים נוספים ותיאום שיעור פרטי לחצו כאן.

חסר לכם משהו? רוצים לתת פידבק?

נשמח לשמוע מכם בכל נושא! שאלות, הצעות, רעיונות, דיווח על תקלות או שגיאות - וכל מה שבא לכם להגיד לנו. אפשר לכתוב לנו דרך הטופס ליצירת קשר, או פשוט לשלוח לנו מייל אל [email protected].

אנחנו מאחלים לכם בהצלחה בתקופה הקשה הזו - שמרו על עצמכם ועל החברים והמשפחה!

שלכם,

נמרוד ויורי רונן - יוצרי "לשונימי".

עוד מהבלוג שלנו